Kontraindikace

Prémiový lékařský zákrok Thermage CPT - ošetření obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu. Efekt po jediném zákroku vydrží ve vysoké kvalitě po dobu 8-10 let.

Těhotenství a kojení, aktivní Herpes Simplex (opar), těžká onemocnění (dekompenzovaný diabetes, nervové a srdeční onemocnění).

Exkluzivně v ČR! Trvalé vyhlazení vrásek pomocí aplikace špičkového preparátu od Juliette Armand (vysoce stabilizovaná 3 % kyselina hyaluronová + 49 účinných látek)! V ceně je ošetření celého obličeje.

Thermage CPT - ošetření oválu obličeje nebo očního okolí s fantastickou slevou 81 %. Nejpopulárnější zákrok hollywoodských hvězd, který dokáže zastavit na 8-10 let proces stárnutí.

Zhubněte DO PLAVEK! Jaká liposukce je pro rok 2020 ta nejlepší? Nová injekční lipolýza od Dermagenetic zaručuje krásné křivky bez operace! Velmi účinná a bezpečná redukce tuků díky štěpení tukových buněk.

Těhotenství a kojení, infekční a těžká onemocnění (ledvin, dekompenzovaný diabetes, nervové a srdeční onemocnění).

Nově od března: Ultherapy Q-SMAS. Nejlepší ambulantní liftingový zákrok roku 2020. Účinek jediného ošetření trvá minimálně po dobu 10 let. V ceně je ošetření obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu. Omládněte bez skalpelu!

Nejlepší ambulantní liftingový zákrok roku 2020. Účinek jediného ošetření trvá minimálně po dobu 10 let. V ceně je ošetření Ultherapy Q-SMAS oválu obličeje nebo očního okolí.

Jen pro muže: Prémiový lékařský zákrok Thermage CPT - face MAN. Efekt po jediném zákroku vydrží ve vysoké kvalitě po dobu 8-10 let.

Zpevněte kůži, zhubněte a získejte krásné tělo bezbolestně! Vyzkoušejte prémiový lékařský zákrok Thermage CPT. Výsledky po jednom ošetření jsou srovnatelné s plastickou operací.

Zastavte padání vlasů, nastartujte růst vlasů nových, nebo ozdravte vlasy poškozené. Objevte sílu výtažků z kmenových buněk. Dnes navíc s mimořádnou slevou 71 %! V ceně je kompletní kúra 5 ošetření.

Špičkové ošetření CELÉHO TĚLA! Pomůžeme vám získat postavu snů. Vyzkoušejte prémiový zákrok Thermage CPT. Zpevněte kůži, zhubněte a získejte krásné tělo bezbolestně. Výsledky po jednom ošetření jsou srovnatelné s plastickou operací.

4D Ultimate lifting = omládnete o desetiletí! Revoluční kombinace Thermage CPT a Ultherapy Q-SMAS plně nahradí plastickou operaci. V ceně je ošetření celého obličeje, očního okolí a podbradku.

PRO NÁROČNÉ: Omládněte o 10 a více let díky revolučnímu 4D ULTIMATE LIFTINGU. Výsledek je plně srovnatelný s plastickou operací! V ceně je ošetření celého obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu. V prodeji je pouze 200 slevových voucherů.

Novinka pro rok 2020 konečně v ČR: Prémiové lékařské ošetření Liposonix ONE je cílené, velmi účinné a bezpečné odstranění tuků bez chirurgického zákroku. Výsledkem jediného ošetření je trvalý úbytek až 2 konfekční velikosti.

Těhotenství a kojení, těžká onemocnění (ledvin, dekompenzovaný diabetes, nervové a srdeční onemocnění).

HIT léta 2020: Prémiová liposukce CELÉHO TĚLA bez bolesti a rekonvalescence! Vyzkoušejte revoluční metodu, která vrhá nové světlo na redukci nadváhy a přebytečných tuků. Špičkové lékařské ošetření Liposonix ONE je nyní dostupné i široké veřejnosti.

Absolutní HIT letošního roku! Špičkové dermální výplně vrásek s unikátně zasíťovanou kyselinou hyaluronovou. Nově obsahují peptidy Boostrin a Glamerin, které maximálně prodlouží účinnost výplně až na 16 měsíců. Zbavte se vrásek s okamžitým výsledkem!

Novinka pro rok 2020! Toužíte po svůdných, plných a neodolatelných rtech? Vyzkoušejte ZVĚTŠENÍ RTŮ pomocí unikátně zasíťované kyseliny hyaluronové s CG peptidy. Získejte nádherně přirozené rty - žádnou kačeří pusu! Plné rty jsou prostě sexy.

Novinka roku 2020! Unikátní dvoufázové ošetření OxyGeneo druhé generace. Vynikající výsledky proti stárnutí! Každé ošetření OxyGeneo vás vrátí v čase zpět. V ceně je ošetření celého obličeje.

REVOLUCE - Exkluzivní novinka roku 2020! Thermage FLX garantuje omládnutí o generaci! Dopřejte si hlubší, rychlejší a mnohem efektivnější lifting, se čtvrtou generací této přelomové technologie. Výsledný efekt šokuje Vaše okolí a vydrží až o 50 % dél

Kontaktní informace

Klientský servis: 775 718 927
Klientský servis: 774 542 424

E-mail: valaskova@platanclinique.cz

Ochrana osobnosti Obchodní podmínky Zásady ochrany osobních údajů Kariéra Kontraindikace Máte dotaz či připomínku?
Máte dotaz či připomínku ?