Kontraindikace

Prémiový lékařský zákrok Thermo Anti-Age CPT - ošetření obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu. Efekt po jediném zákroku vydrží ve vysoké kvalitě po dobu 8-10 let.

Exkluzivně v ČR! Trvalé vyhlazení vrásek pomocí aplikace špičkového preparátu YALI od Dermagenetic (vysoce stabilizovaná 3.5 % kyselina hyaluronová + 49 účinných látek)! V ceně je ošetření celého obličeje.

Thermo Anti-Age CPT - ošetření oválu obličeje nebo očního okolí s fantastickou slevou 87 %. Nejpopulárnější zákrok hollywoodských hvězd, který dokáže zastavit na 8-10 let proces stárnutí.

Zhubněte! Jaká liposukce je pro rok 2021 ta nejlepší? Nová injekční lipolýza od Dermagenetic zaručuje krásné křivky bez operace! Velmi účinná a bezpečná redukce tuků díky štěpení tukových buněk.

Těhotenství a kojení, infekční a těžká onemocnění (ledvin, dekompenzovaný diabetes, nervové a srdeční onemocnění).

HIT letošního roku: Ultherapy Q-SMAS 2021. Nejlepší ambulantní liftingový zákrok roku 2021. Účinek jediného ošetření trvá minimálně po dobu 10 let. V ceně je ošetření obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu. Omládněte bez skalpelu!

Nejlepší ambulantní liftingový zákrok roku 2021. Účinek jediného ošetření trvá minimálně po dobu 10 let. V ceně je ošetření Ultherapy Q-SMAS oválu obličeje nebo očního okolí.

Jen pro muže: Prémiový lékařský zákrok Thermo Anti-Age CPT - face MAN. Efekt po jediném zákroku vydrží ve vysoké kvalitě po dobu 8-10 let.

Zpevněte kůži, zhubněte a získejte krásné tělo bezbolestně! Vyzkoušejte prémiový lékařský zákrok Thermo Anti-Age CPT. Výsledky po jednom ošetření jsou srovnatelné s plastickou operací.

Zastavte padání vlasů, nastartujte růst vlasů nových, nebo ozdravte vlasy poškozené. Objevte sílu výtažků z kmenových buněk. Dnes navíc s mimořádnou slevou 74 %! V ceně je kompletní kúra 5 ošetření.

Špičkové ošetření CELÉHO TĚLA! Pomůžeme vám získat postavu snů. Vyzkoušejte prémiový zákrok Thermo Anti-Age CPT. Zpevněte kůži, zhubněte a získejte krásné tělo bezbolestně. Výsledky po jednom ošetření jsou srovnatelné s plastickou operací.

4D Ultimate lifting = omládnete o desetiletí! Revoluční kombinace Thermo Anti-Age CPT a Ultherapy Q-SMAS plně nahradí plastickou operaci. V ceně je ošetření celého obličeje, očního okolí a podbradku.

PRO NÁROČNÉ: Omládněte o 10 a více let díky revolučnímu 4D ULTIMATE LIFTINGU. Výsledek je plně srovnatelný s plastickou operací! V ceně je ošetření celého obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu. V prodeji je pouze 200 slevových voucherů.

Novinka pro rok 2021 konečně v ČR: Prémiové lékařské ošetření Liposonix ONE je cílené, velmi účinné a bezpečné odstranění tuků bez chirurgického zákroku. Výsledkem jediného ošetření je trvalý úbytek až 2 konfekční velikosti.

Těhotenství a kojení, těžká onemocnění (ledvin, dekompenzovaný diabetes, nervové a srdeční onemocnění).

HIT roku 2021: Prémiová liposukce CELÉHO TĚLA bez bolesti a rekonvalescence! Vyzkoušejte revoluční metodu, která vrhá nové světlo na redukci nadváhy a přebytečných tuků. Špičkové lékařské ošetření Liposonix ONE je nyní dostupné i široké veřejnosti.

Absolutní HIT letošního roku! Špičkové dermální výplně vrásek s unikátně zasíťovanou kyselinou hyaluronovou. Nově obsahují peptidy Boostrin a Glamerin, které maximálně prodlouží účinnost výplně až na 16 měsíců. Zbavte se vrásek s okamžitým výsledkem!

Novinka pro rok 2021! Toužíte po svůdných, plných a neodolatelných rtech? Vyzkoušejte ZVĚTŠENÍ RTŮ pomocí unikátně zasíťované kyseliny hyaluronové s CG peptidy. Získejte nádherně přirozené rty - žádnou kačeří pusu! Plné rty jsou prostě sexy.

Novinka roku 2021! Unikátní třífázové ošetření OxyGeneo druhé generace. Vynikající výsledky proti stárnutí! Každé ošetření OxyGeneo vás vrátí v čase zpět. V ceně je ošetření celého obličeje.

REVOLUCE - Exkluzivní novinka roku 2021! Thermo Anti-Age FX garantuje omládnutí o generaci! Dopřejte si hlubší, rychlejší a mnohem efektivnější lifting, se čtvrtou generací této přelomové technologie. Výsledný efekt šokuje Vaše okolí a vydrží o 50 %

Revoluční laserová liposukce Laser Wave za zaváděcí cenu 4900 Kč! Exkluzivně v Praze, Brně a Olomouci! Vyzkoušejte nejúčinnější bezbolestnou liposukci vybraných partií od vývojářů z Kanady, která opravdu funguje. Získejte měřitelné výsledky na konkré

Těhotenství, onkologická onemocnění, otevřené zranění, kožní a infekční onemocnění. Nedoporučujeme v prvních dnech menstruace.

Absolutní HIT jara! Laserová liposukce laserWAVE ošetření CELÉHO TĚLA za zaváděcí cenu 34.900,- Kč! Exkluzivně v Praze, Brně a Olomouci! Vyzkoušejte nejúčinnější bezbolestnou liposukci od vývojářů z Kanady, která opravdu funguje.

Špičkové laserové ošetření pleti a obličeje Laser Wave dnes poprvé ve slevě! Za pár minut vám vrátíme i několik let. Výsledek omlazení je srovnatelný s chirurgicky provedeným mini-liftingem. Zvedněte si sebevědomí za zaváděcí cenu jen 4.900 Kč!

Exkluzivní AKCE: Vyzkoušejte laserovou epilaci LightSheer DESIRE. Získejte skutečně trvalé výsledky díky nové generaci nejmodernějšího laseru na permanentní epilaci. Pouze na Platan Clinique.

Neexistují žádné normou regulované kontraindikace, avšak zákroky se nedoporučují těhotným a kojícím ženám, lidem s výskytem rakoviny a poruchami imunitního systému (AIDS, HIV).

Revoluční liftingový koktejl: Vyzkoušejte naší exkluzivní první novinku roku 2021 od Juliette Armand. Plazmalifting ACTIV+ Hyaluronic spojuje klasickou Plazmaterapii se špičkovou kyselinou hyaluronovou do jedinečného ošetření.

• Těhotenství a kojení, aktivní Herpes Simplex (opar), těžká onemocnění (dekompenzovaný diabetes, nervové a srdeční onemocnění).
  • Dva dny před zákrokem není žádoucí požívat léky proti bolesti.

NOVINKA! Řekněte rázné STOP nechtěné inkontinenci. Revoluční technologie INKON-tech za exkluzivní zaváděcí cenu 4.500 Kč! Vyřešte své potíže diskrétně, bezbolestně, dlouhodobě a bez nutnosti se svlékat!

Neexistují žádné klinicky prokázané kontraindikace. Zákrok se nicméně nedoporučuje těhotným a kojícím ženám, ženám s menstruací, lidem s kardiostimulátorem, výskytem rakoviny a poruchami imunitního systému (např: AIDS, HIV).

EXKLUZIVNĚ! Revoluční INKON-tech poprvé v ČR. STOP inkontinenci můžete říct s jedinečným balíčkem TŘÍ ošetření za zaváděcí cenu 11.900 Kč. Pouze na klinikách Platan Clinique. Zkvalitněte svůj život IHNED!

Potřebujete poradit?

Klientský servis: 775 718 927
Klientský servis: 774 542 424

E-mail: valaskova@platanclinique.cz

Ochrana osobnosti Obchodní podmínky Zásady ochrany osobních údajů Kariéra Kontraindikace Máte dotaz či připomínku?
Máte dotaz či připomínku ?