Obchodní podmínky

I. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi Prodávajícím a Kupující v oblasti nákupu poukazů na služby, které jsou nabízeny společností MEDIK HAUS s.r.o. na http://www.platanclinique.cz/,

Kontaktní údaje: MEDIK HAUS s.r.o., se sídlem Rokycanova 781/19, Nové Sady, 779 00 Olomouc, IČO 04653777, zapsaná u Krajského soudu v Ostravě pod spisovou značkou C 82981. (dále jen „prodávající„).

Kontaktní adresa: MEDIK HAUS s.r.o., se sídlem Rokycanova 781/19, Nové Sady, 779 00 Olomouc

E-mail: info@platanclinique.cz

Pobočky Platan clinique:
PLATAN CLINIQUE –centra estetické péče:
Klinika Praha na adrese Lidická 16, Praha 5
Klinika Brno na adrese Poštovská 68/3, Brno
Klinika Olomouc na adrese Rokycanova 781/17, Olomouc

Prodávající vydává v souladu s platným zněním zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, tyto Všeobecné obchodní podmínky, platné od 15.6.2015.

Tyto VOP upravují smluvní vztahy a vymezují práva a povinnosti všech návštěvníků a uživatelů webového rozhraní www.platanclinique.cz. v oblasti nákupu poukazů.

Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím – spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jakož i předpisy souvisejícími.

Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím – podnikatelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími.

2. ZÁKLADNÍ POJMY

Kupujícím dle těchto VOP se rozumí jakákoliv fyzická nebo právnická osoba, tedy Kupující – spotřebitel, Kupující– podnikatel

Spotřebitelem je každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Po uzavření kupní smlouvy dále jen „Zákazník„

Podnikatelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která samostatně na vlastní účet a odpovědnost vykonává výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku.

Podnikatelem je zejména:

  • osoba zapsaná v obchodním rejstříku
  • osoba, podnikající na základě živnostenského oprávnění (osoba zapsaná v živnostenském rejstříku)
  • osoba, podnikající na základě jiného než živnostenského oprávnění podle jiného zákona

3. KUPNÍ SMLOUVA

K uzavření kupní smlouvy na zakoupení slevového poukazu mezi Prodávajícím na straně jedné a Kupujícím na straně druhé dojde tehdy, když Prodávající na straně jedné zveřejní nabídky služeb na svých webových stránkách a Kupující na straně druhé projeví zájem o některou či některé ze služeb Prodávajícího tím, že uhradí na účet Prodávajícího cenu poukazu za jím zvolenou službu či služby a současně potvrdí, že se seznámil s Všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem Prodávajícího, je s nimi srozuměn a souhlasí s nimi. Okamžikem připsání částky, placené Zákazníkem, na účet Prodávajícího, je kupní smlouva na zakoupení poukazu uzavřena.

4. POUKAZ

Po zaplacení částky za nákup poukazu na účet Prodávajícího je Zákazníkovi vystaven a dodán elektronickou formou poukaz, v případě, že si poukaz objednal a zaplatil na webovém rozhraní Prodávajícího. Zákazník odpovídá za správné zadání své platné e-mailové adresy.

Prodávající upozorňuje Zákazníka na nutnost sledovat pečlivě podmínky jednotlivých služeb, jako zejména dobu možnosti uplatnění poukazu apod. Prodávající, poskytovatel služeb a ani prodejce zboží neodpovídají za nesprávnou interpretaci či opomenutí podmínek ze strany Zákazníka.

Pokyny k uplatnění poukazu určuje Prodávající a jsou uvedeny v nabídce uveřejněné na webové stránce Prodávajícího a současně jsou uvedeny na poukazu či v e-mailu, kterým je poukaz doručen.

Kupující na základě souhlasu s těmito VOP Prodávajícímu sděluje, že si je vědom svého zdravotního stavu a je zdravotně způsobilý podstoupit zakoupenou proceduru.

Zákazník je povinen dodržet doporučené množství poukazů /množství aplikovaného materiálu u dané procedury a taktéž využít celou doporučenou kůru. Pokud tato podmínka není dodržena, Prodávající neručí za výsledek a není možné reklamovat. Prodávající garantuje poskytnutí 100% kvalitní služby. Výsledky jsou velice individuální, mohou se u jednotlivých klientů lišit a jsou ovlivněny mnoha aspekty a nelze je tedy garantovat. Výsledky jsou přímo závislé na dodržování doporučení a rad ošetřujícího personálu. Nelze tedy přejímat osobní zodpovědnost každého klienta vůči době samému.

Výsledky ošetření jsou individuální a mohou se lišit v závislosti na zdravotním stavu a typu pleti.

Doba platnosti poukazu počíná okamžikem připsání peněžní částky Zákazníkem na účet Prodávajícího, není-li v nabídce uvedeno jinak, a končí datem platnosti, uvedeným na poukazu. Po uplynutí platnosti poukazu ztrácí Zákazník nárok na poskytnutí služby bez nároku na vrácení ceny. Závazek Prodávajícího uplynutím doby zaniká.

Každý poukaz je možno využít pouze jednou, a to pro získání přesně specifikované služby Prodávajícího, způsobem a v době uvedené v nabídce Prodávajícího. Pokud je planost poukazu na žádost Kupujícího prodloužena, není možné poukaz reklamovat.

Poukaz je přenosný. Pokud Zákazník zpřístupní dodaný poukaz třetí osobě, poukaz či jeho unikátní kód je ztracen či zcizen, není Prodávající povinen Zákazníkovi poskytnout náhradu za takovýto poukaz.

Zrušení objednaného termínu ze strany Kupujícího je možné nejpozději 24 hodin před smluveným termínem ošetření. Pokud tak Kupující neučiní, platnost poukazu propadá.

Prodávající má právo zrušit sjednaný termín ošetření z důvodu nemoci ošetřujícího personálu nebo poruchy stroje.

5. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cena poukazu za nabízené zboží či služby je uvedena v Českých korunách u jednotlivé nabídky na stránkách www.platanclinique.cz.

Při využití běžných platebních metod je Zákazník vyzván k úhradě e-mailem. V tomto případě je splatnost objednaného poukazu 5 dnů. Nedojde-li k připsání platby na účet Prodávajícího, k uzavření smlouvy nedojde a objednávka se stornuje.

Platby jsou prováděny zabezpečeným způsobem přes rozhraní společnosti PAYS s.r.o. Více informací je možno získat na www.pays.cz

Pro on-line platby je možno využít:

  • platební karty VISA nebo Master Card
  • on-line platební tlačítka: Raiffesisenbank, Komerční banka, m-Bank, Fio banka
  • elektronické peněženky

Pro běžné platby je možno využít:

  • bankovní převod z libovolné banky
  • službu superCASH

Pokud je jakýmkoli způsobem provedena platba na účet Prodávajícího, ačkoli nedošlo k uzavření smlouvy, například z důvodu pozdní platby, je Prodávající povinen platbu vrátit Zákazníkovi do 3 dnů.

6. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Ochrana osobních údajů Zákazníka, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Zákazník souhlasí se zpracováním všech svých osobních údajů, které zadal při přihlášení či v průběhu nákupu poukazu na stránkách Prodávajícího, a to pro účely nutné k uzavření a plnění smlouvy. Zákazník je povinen poskytovat pouze pravdivé údaje o své osobě.

Osobní údaje budou zpracovány po dobu neurčitou. Zpracováním osobních údajů Zákazníka může Prodávající pověřit třetí osobu, jakožto Zpracovatele. Každý Zákazník je rovněž oprávněn písemně požádat o vymazání osobních údajů nebo jejich aktualizaci.

Každý Zákazník je oprávněn písemně požádat o poskytnutí informace o osobních údajích, které jsou o něm zpracovávány, má právo k jejich přístupu a v případě porušení svých práv má právo požádat Prodávajícího nebo Zpracovatele o podání vysvětlení, má právo požadovat odstranění závadného stavu a nevyhoví-li Prodávající či Zpracovatel této žádosti, má právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto není dotčeno právo Zákazníka obrátit se na úřad přímo.

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud Zákazník při uzavírání smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, má v souladu s ustanovením § 1829 zákona číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, právo odstoupit od smlouvy, a to do 14 (slovy: čtrnácti) dnů od doručení poukazu. Odstoupení od smlouvy musí být Prodávajícímu prokazatelně odesláno do 14 (slovy: čtrnácti) dnů od převzetí o poukazu, a to na kontaktní adresu Prodávajícího běžnou či elektronickou poštou. Je na Zákazníkovi, aby prokázal, že v případě rozporů ohledně dodržení lhůty na odstoupení, prokázal, že byla dodržena 14 denní lhůta pro odstoupení. Zákazník v případě odstoupení od smlouvy nese nezbytné náklady spojené s odstoupením.

Odstoupením od smlouvy se smlouva mezi Zákazníkem a Prodávajícím od počátku ruší, poukaz je zneplatněn a nelze jej dále využít pro odběr služby. Prodávající se zavazuje vrátit Zákazníkovi kupní cenu poukazu nejpozději do 30 dnů od doručení odstoupení Prodávajícímu, a to dle způsobu platby připsáním na platební kartu či bankovní účet, ze kterého byla platba provedena, případně na jiný bankovní účet specifikovaný písemně Zákazníkem.

Odstoupit od smlouvy není možno v případě, že služba byla na základě poukazu již poskytnuta nebo bylo s plněním služeb započato.

8. REKLAMACE

Zaplacené poukazy se nevrací a nevyměňují.

V případě, že bude Kupujícímu uznána reklamace, Prodávajícím bude vráceno 100% z původní ceny na účet Kupujícího. Prodávající garantuje poskytnutí 100% kvalitní služby nikoliv však výsledek poskytnuté služby. Výsledky jsou velice individuální, jsou ovlivněny mnoha aspekty a mohou se u jednotlivých klientů lišit.

Veškeré reklamace související s dodáním poukazu je Zákazník povinen uplatnit písemně na e-mailové adrese Prodávajícího info@platanclinique.cz , nebo na adrese sídla Prodávajícího, telefonicky nebo osobně na kontaktní adrese.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz

Spory mezi Prodávajícím a Zákazníkem řeší obecné soudy.

Prodávající má právo zrušit sjednaný termín ošetření z důvodu nemoci ošetřujícího personálu nebo poruchy stroje a Zákazník nemá nárok na vrácení peněz.

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva Zákazníka vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Poukaz je Prodávajícím archivován. V době uzavření smlouvy je Zákazníkovi poskytnut odkaz na tyto Všeobecné obchodní podmínky, umožňující jejich vytištění nebo uložení.

Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové stránky Prodávajícího, včetně materiálů uveřejněných v souvislosti s nabídkami, jsou chráněny autorským právem, jehož vykonavatelem, příp. oprávněným uživatelem je Prodávající. Zákazník se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti webové stránky Prodávajícího.

Zákazník není oprávněn při využívání webového rozhraní prodávajícího používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webové stránky Prodávajícího, zejména zadávat fiktivní objednávky nebo jakkoli negativně ovlivňovat činnost webové stránky Prodávajícího.

Vztahy, které neupravují tyto Všeobecné obchodní podmínky, se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákona číslo 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

Veškeré fotografie na webových stránkách jsou pouze ilustrativní a slouží pouze pro marketingové účely.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.3.2022.

MEDIK HAUS s.r.o.
Rokycanova 781/19, Nové Sady, 779 00 Olomouc
IČO: 04653777

Kontaktní informace

Platan Clinique – centrum estetické péče

Klinika Praha
Lidická 16, Praha 5

Klinika Brno
Poštovská 68/3, Brno

Klinika Olomouc
Dlouhá 524/28, Olomouc – Lazce

Otevírací doba

Klinika Praha
po - pá: 9:00h - 17:00h
so - ne: dle objednávek

Klinika Brno
po – pá: 9:00h - 17:00h
so – ne: dle objednávek

Klinika Olomouc
po – pá: 9:00h - 17:00h
so – ne: dle objednávek

Klientský servis

po – pá: 8:30h – 17:00h

Telefon:
Klientský servis: 775 718 927
Klientský servis: 774 542 424

E-mail: info@platanclinique.cz

 

Poradna:

telefon: 608 041 707
email:   poradna@platanclinique.cz

Ochrana osobnosti Obchodní podmínky Zásady ochrany osobních údajů Kariéra Kontraindikace Máte dotaz či připomínku?
Máte dotaz či připomínku ?